sobota, 23 grudnia 2017

BEFORE & AFTER IV

Podczas świątecznych porządków (które w moim przypadku ograniczyły się do sprzątania dysków komputerów) znalazłam folder "before after". Nie ma w nim najświeższych zdjęć, bo raczej zrezygnowałam już z tych porównań, ale jako, że jednak coś tam się zalazło, szkoda byłoby ich nie wrzucić, zwłaszcza, że jednak mamy przestój na blogu. Czytajcie do końca, bo na końcu wpisu mały bonus :)
























































Na koniec trochę hardcorowa sprawa i zdjęcie do którego podeszłam dosyć... eksperymentalnie i w ramach ćwiczeń, bo zmiany jakie tu zaszły są.. drastyczne. Historia w skrócie jest taka, że przed weselem byłam na makijażu, który się baaaaaaardzo posypał (szczęśliwie udało mi się dostać do mojej zbawczyni Oli Panfil, która na szybkości naprawiła mi twarz, bo to był naprawdę dramat). W każdym razie w między czasie pstryknęłam zdjęcie, na którym dodatkowo bardzo nieumiejętnie pomalowałam sobie usta. Dramat na mojej twarzy okazał się być jednak pretekstem do super treningu photoshopa i poznaniu jego możliwości. Moja twarz przeszła tu przeszczep rzęs, brwi, operacje plastyczną ust i żuchwy plus oczywiście koloryzację, co doskonale widać na poniższym gifie. 


8 komentarzy :

  1. Podoba mi się Twoja obróbka, jest robiona ze smakiem i nie przesadzona :)
    Też robiłam takie porównanie u mnie na blogu :) Jednak moce photoshopa są ogromne :)

    // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  2. Obróbka czerwonego kapturka fantastyczna!
    Zdjecie na końcu tez wyglada całkiem fajnie po obróbce. Ja jedynie bardziej wyrównałybym koloryt cery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko ten gif... jesteś taka piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie porównania. Zaspokajają nieco moją ciekawość. :D
    Gif na koniec ekstra. Nidy takich rzeczy nawet nie robiłam!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja polecam www.uchwycone.com - studio fotograficzne jedyne w swoim rodzaju!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja :) Zdjęcia wykonane profesjonalnie i z pomysłem

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabawne, że nieco inne filtry, światło i kolory mogą sprawić, że człowiek patrzy na te same, ale różne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń