środa, 29 marca 2017

Ola

Tą sesję udostępniam ze szczególną przyjemnością i to dla niej przedewszystkim zmotywowałam się do nadrobienia tych wszystkich zaległości, bo naprawdę szkoda było mi poprzestać na opublikowaniu tylko kilku z tych zdjęć na fanpage. Sesja odbyła się za sprawą Natalii, która chciała zaprezentować swoje umiejętności fryzjerskie (więcej jej dzieł zobaczyć możecie na jej fanpage). Oczywistym dla mnie było zaproponowanie roli modelki Oli, która od lat zachwyca mnie swoją niesamowitą uroda (naszą poprzednią sesję znajdziecie TUTAJ). Udało nam się trafić na złotą godzinę i dlatego też zdjęcia mają dla mnie naprawdę wyjątkową aurę (mam pecha w kwestii trafiania na złotą godzinę, dlatego też chyba tak bardzo mnie to cieszy). Początkowo Ola miała ułożoną przez Natalię piękną fryzurę, potem jednak zdecydowałyśmy się rozpuścić ją do samych loków, bo w takim wydaniu Ola czuje się najlepiej. Zapraszam serdecznie do przejrzenia efektów tej sesji oraz pozostawienia po sobie śladu w postaci komentarza. Będzie mi również bardzo miło, jeśli zaobserwujecie mojego bloga! :)



















1 komentarz :

  1. Fantastyczna pełna słońca sesja. :) Totalnie piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń