piątek, 30 czerwca 2017

Zuzia

Na początku maja miałam przyjemność współpracować z Zuzią, której uroda onieśmieli prawdopodobnie każdego, kto na nią spojrzy. Zuzia jest bowiem posiadaczką jednych z najpiękniejszych oczu, jakie dane mi było zobaczyć! Sesję robiłyśmy nad jeziorem, ponieważ Zuzia początkowo chciała zrobić zdjęcia w wodzie, ale szczęśliwie udało mi się ją przekonać, że lepiej poczekać, aż się ociepli i takie ekscesy zostawić sobie na lato. Postawiłyśmy więc na zdjęcia na pomoście w czerwonym body i kadry w których główną rolę odegrał czerwony materiał. Zachęcam do obejrzenia zdjęć i zostawienia komentarza i obserwacji :)







 
 







 

5 komentarzy :

  1. Wspaniale, wybór czerwonego koloru był strzałem w dziesiątkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, rzeczywiście spojrzenie ma urzekające :)
    świetna sesja :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  3. Totalnie świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe kadry ;) podobają mi się kolory;)

    OdpowiedzUsuń