poniedziałek, 11 września 2017

Iga

Iga raz na jakiś czas przewija się na moich zdjęciach, więc być może niektórzy z was ją kojarzą :). Zawsze jednak nasze zdjęcia były typowo dziewczęce, więc tym razem postawiłyśmy na nieco bardziej kobiece stylizacje z pazurem. (Oczywiście kilka standardowych dla nas kadrów powstało. ;)). Igunia jak zwykle zachwyca i  nie ukrywam, że z takimi ludźmi uwielbiam pracować - nie dość, że to naprawdę piękna dziewczyna, pozująca z ogromną lekkością, to do tego sesja z nią to zawsze dobra zabawa. Główną stylizacją na tej sesji był czerwony komplet, w którym Igę zobaczyłam na snapie i od razu się zakochałam :). Zachęcam bez zbędnego już przedłużania do podzielenia się ze mną waszą opinią o tej sesji :)!
















3 komentarze :

  1. I zdjęcia z pazurem i te delikatne są świetne :) Chociaż mi najbardziej podobają się dwa ostatnie w samej kurtce :) Niezwykle zmysłowe ! // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten styl na pierwszych kadrach i światło piękne delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już oglądałam tego posta i chyba brakło z mojej strony komentarza. :)
    Nadrabiam więc:

    Piękna modelka, fantastyczne fotografie. Najbardziej podobają mi się te pełne słońca z kwiatami jak i część bardziej sportowa pod koniec postu. Poziomy portret w kwiatach zachwyca a pionowe portrety, na których modelka zasłania twarz kwiatami bardzo intrygują. Dżinsowa katana zarówno z czerwonym kompletem jak i bez niego robi robotę, mega kobiecy i sexy wyraz zdjęć, ale ze smakiem i klasą. Całość super! :)

    OdpowiedzUsuń