wtorek, 17 maja 2016

Karolina i Darek

Cóż, matura pochłonęła mnie w ostatnim czasie całkowicie, przez co na moment odłożyłam aparat i przystopowałam z fotografowaniem. Coby jednak nie dać wam ode mnie za bardzo odpocząć, odkopuję coś nieco starszego. Ostatnia matura już za mną, jednak czeka mnie jeszcze niemałe zamieszanie z rekrutacją na studia. Mam jednak nadzieję, że w końcu będę mogła nadrobić zaległości w sesjach i już niebawem uraczyć was czymś konkretnym :). Teraz jednak zapraszam was do obejrzenia zdjęć, które powstały już jakiś czas temu.
Na początku stycznia miałam przyjemność fotografować na pięknym ślubie Karoliny i Darka. Był to wyjątkowy ślub, w zupełnie innym klimacie niż te, na których bywałam dotychczas. Ich ślub był utrzymany w leśnym klimacie. Zachwyciło mnie wszystko: od szyszek w bukiecie po piękną dekorację sali. W tym przypadku sesja w lesie była oczywistością. Poniżej zobaczyć możecie efekty sesji i kilka kadrów ze ślubu :). 


















 I jeszcze troszkę zdjęć z samego ślubu i wesela :) 




















Co sądzicie o tych zdjęciach? Dajcie znać!

6 komentarzy :

  1. Ciekawe ujęcia, podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asia! Przepiękne ujęcia! :) Widać, że uchwyciłaś najpiękniejszą chwilę w ich życiu, czuję takie ciepło w serduchu jak oglądam twoje prace tej pary. I podoba mi się efekt tych zapalanych żarówek co zrobiłaś na wprowadzeniu do posta
    Pozdrawiam :)
    Lovett Lov

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia są naprawdę niezwykłe, takie radosne! Wspaniale uchwyciłaś młodą parę, a efekt świecących lampek wygląda bardzo ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ujęcia! Z pewnością będą wspominali te chwile z wielkim uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze fotografie, widać na nich prawdziwą miłość, a to chyba najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń