piątek, 20 października 2017

Natalia

Sesja z Natalią była dla mnie zdecydowanie najważniejszą sesją tego lata. Już od dawna marzyła mi się współpraca z tą pięknością, jednak dotąd coś zawsze stawało nam na przeszkodzie. Niemniej jednak nareszcie udało nam się spotkać i zrealizować naprawdę dobrą sesję. Przynajmniej w mojej opinii ;). Sesja jest w zasadzie dwuczęściowa, jedna część to typowo letnie kadry, druga natomiast to bajkowa odsłona Natalii. Zdecydowanie to ta druga część jest dla mnie najistotniejsza, bo trochę podbudowała moje samopoczucie fotograficzne, które (jak być może wiecie, bo czasem o tym wspominam) kuleje ostatnio. Miejsce sesji standardowo już spontaniczne (początkowo jechałyśmy gdzie indziej, ale po tym, jak prawie zginęłyśmy na zepsutym przejeździe, zdecydowałyśmy się zawrócić :P). Ten piękny makijaż natomiast Natalia wykonała samodzielnie, nie dość, że jest to naprawdę przepiękna dziewczyna, to do tego niezwykle utalentowana ;).  Ale cóż będę wam tu zbędnie gadać i gadać, zapraszam do obejrzenia efektów i podzielenia się opinią :).



























8 komentarzy :

  1. Ale magia ! jestem pod wrażeniem :) i pierwsze ujęcia i drugie są super :) Dziwne, że kuleje Ci samoocena, bo zdjęcia są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sesja,jedna z lepszych w Twoim wykonaniu w ostatnim czasie :) Choć kadry ogólnie mi się podobają,tak w tych w czerwonej sukni w złotej tonacji jestem wprost zakochana! To pierwsze na samej górze jest wspaniałe <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zdjęcia piękne, ale te w czerwonej sukni wprost bajeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna sesja! Przepiękna kobieta! Gratuluję pięknych zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh skąd ta piękna suknia? Bajkowa część jest mi bliższa, fajny klimat. :)

    OdpowiedzUsuń