czwartek, 3 grudnia 2015

Asia i Rafał

W zeszłym tygodniu moja dobra koleżanka z zespołu i jej chłopak obchodzili pierwszą rocznicę związku. Z tej okazji zdecydowali się zawitać przed mój obiektyw :) Pogodę mieliśmy wybitną, cały czas padał deszcz ze śniegiem, jednak mimo wszystko jakoś pokonaliśmy przeciwności losu i udało nam się tę sesję zrealizować :) Mam nadzieję, że udało mi się uchwycić uczucie między Asią i Rafałem, które zapewniam was, jest ogromne! Nie znam chyba żadnej pary tak bezgranicznie w sobie zakochanej :) 
Poniżej możecie zobaczyć kilka kadrów z tej sesji! Dajcie znać co myślicie! 






Jeżeli jest coś, o czym chciałbyś/chciałabyś przeczytać na tym blogu, koniecznie daj znać w komentarzach! 

6 komentarzy :

  1. Bardzo fajne zdjęcia :) Pierwsze zdecydowanie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :) Może zrobiłabyś post o miejscach , w których robisz zdjęcia . Czy masz jakies do których wracasz czy moze idziesz na żywioł i jak ci wpadnie w oko jakies miejsce to tam je robisz .

    OdpowiedzUsuń